混乱邪恶

在放飞自我的道路上渐行渐远

化作千风

歌手:Hayley Westenra

Don't stand at my grave and weep

I am not there I do not sleep

请不要站在我的坟墓旁哭泣 我不在那儿,我没有长眠

I am the sunlight on the ripened grain

我是稻谷上的阳光

I am the gentle autumn rain

我是秋天的细雨

I am a thousand winds

我化作千风

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

I am the diamond glint on snow

我是雪地上闪烁的钻石

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

Don't stand at my grave and cry

I am not there I did not die

请不要站在我的坟墓旁哭泣 我不在那儿,我没有长眠

I am the swift rush of birds in flight

我是那群乘风急行的小鸟

I am the stars that shine at night

我是闪烁在夜空的星星

I am a thousand winds

我化作千风

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

I am the diamond glint on snow

我是雪地上闪烁的钻石

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

Don't stand at my grave and weep

I am not there I do not sleep

请不要站在我的坟墓旁哭泣 我不在那儿,我没有长眠

I am the sunlight on the ripened grain

我是稻谷上的阳光

I am the gentle autumn rain

我是秋天的细雨

I am a thousand winds

我化作千风

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

I am the diamond glint on snow

我是雪地上闪烁的钻石

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

I am the diamond glint on snow

我是雪地上闪烁的钻石

I am a thousand winds that blow

我是那吹拂的千缕清风

让人心安的歌

评论